به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

پایگاه خبری خبریفا

اخبار لحظه ای ایران و جهان

ارسال خبر

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

    آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

    آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

    کارگزاری‌های متعددی در بازار سرمایه ایران فعالیت می‌کنند که کارگزاری فارابی یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها است. با ثبت نام در کارگزاری فارابی و باز کردن حساب کاربری می‌توانید علاوه‌ بر سرمایه‌گذاری در بورس و فرابورس، در بورس کالا و انرژی نیز فعالیت داشته باشید.

    عرفی کارگزاری فارابی

    کارگزاری فارابی یکی از کارگزاری‌هایی است که می‌‌تواند مسیر شما را برای دریافت کد بورسی کوتاه کند.

    این کارگزاری از اسفند سال 1387 با این نام تجاری تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارگزاری یکی از کارگزاری‌های رسمی برای معامله در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران، بورس کالا و انرژی محسوب می‌شود.

    برای این‌که بتوانید در این کارگزاری فعالیت کنید، باید در سجام ثبت‌نام کرده باشید. اما کارگزاری ‌فارابی شرایطی را فراهم آورده تا بتوان بدون هیچ هزینه‌ای، تنها با مراجعه به صفحه افتتاح حساب، ثبت‌نام در سامانه سجام و کارگزاری را به‌طور همزمان انجام دهید. در این حالت تنها با یک بار ثبت اطلاعات، ثبت‌نام شما در هر دو سامانه انجام می‌شود.

    بعد از تکمیل مراحل ثبت‌نام و صدور کد بورسی، نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی فارابیکسو به تلفن همراه شما ارسال می‌شود.

    در واقع این کارگزاری با راه‌اندازی سامانه معاملات آنلاین "فارابیکسو" انجام معاملات را تسهیل کرده است.

    آموزش ثبت نام در کارگزاری فارابی

    در رابطه با چگونگی ثبت‌نام در سامانه سجام به‌طور جدا صحبت کرده‌ایم؛ اگر قبل‌تر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده باشید، جهت افتتاح حساب معاملاتی (اخذ کد بورسی) ابتدا از طریق لینک زیر وارد سایت کارگزاری فارابی شوید

     

    ورود به سایت کارگزاری فارابی

     

    1. گزینه اشخاص حقیقی را انتخاب کنید.
    شروع افتتاح حساب معاملاتی در کارگزاری فارابی
    1. موارد خواسته شده را وارد کنید، سپس گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.
    دریافت کد بورسی در کارگزاری فارابی
    1. حالا وارد صفحه ثبت‌نام در کارگزاری فارابی می‌شوید.
    صفحه ثبت نام در کارگزاری فارابی
    1. در این مرحله کد تایید شما، به شماره تلفن ثبت شده در سجامتان ارسال می‌شود.
    اعتبارسنجی تلفن همراه در سجام
    1. در این مرحله تمامی اطلاعات فردی، ارتباطی، اطلاعات مربوط به کدهای سهامداری، اطلاعات شغلی، مالی و اطلاعات مربوط به احراز هویت که در سجام وارد کرده بودید، به شما نشان داده می‌شود.

    بعد از تایید اطلاعات، نام کاربری و کلمه عبور به شما فرستاده می‌شود و از این پس می‌توانید از سامانه معاملات آنلاین فارابیکسو، جهت انجام معاملات استفاده کنید.

    همچنان پاسخگو

    در بازار سرمایه به عنوان اولین مرکز پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، در کارگزاری فارابی. شما می‌توانید در هر ساعتی به صورت تلفنی و چت آنلاین با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

    پشتیبانی 24 ساعته کارگزاری فارابی

    همچنان دست‌به‌نقد

    برای اولین بار دربازار سرمایه به شما وعده فردا و پس فردا نمی‌دهیم. پی‌فست قابلیتی برای دسترسی سریع به مانده حساب مشتریان کارگزاری فارابی است. با استفاده از این سامانه می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل درخواست فوری وجه دهید و در کمترین زمان مانده حساب فارابیکسو نکست خود را در حساب بانکی‌تان دریافت کنید.

    پرداخت سریع درخواست برداشت وجه در کارگزاری فارابی

     

    محمدرضا توکلی
    چهارشنبه 29 آذر 1402 - 1:24
    بازدید : 50

    روش غیرفعال کردن Safe Search در کروم؛ چگونه فیلترینگ گوگل را دور بزنیم

     

    اگر فعال شدن اجباری قابلیت جست‌وجوی ایمن گوگل شما را ناراحت کرده؛ در این مطلب همراه ما باشید تا با روش غیرفعال کردن safe search در کروم آشنا شوید.

    برای دور زدن این محدودیت، همراه فاواپرس باشید تا در ادامه این مطلب با روش غیرفعال کردن safe search در کروم آشنا شوید.

    همان‌طور که می‌دانید از چند روز پیش قابلیت جست‌وجوی ایمن (Safe Search) گوگل از سوی وزارت ارتباطات به صورت اجباری برای ایرانیان فعال شده و امکان تغییر آن در حالت عادی وجود ندارد

    جستجوی ایمن گوگل قابلیتی است که این شرکت نرم‌افزاری از آن برای ایمن‌سازی گوگل برای کودکان زیر ۱۳ سال و فیلتر نتایج غیر اخلاقی گوگل استفاده می‌کند. حال جستجوی ایمن برای همه کاربران ایرانی به اجبار فعال شده تا به همه ما مانند کودکان زیر ۱۳ سال نگاه شود.

    غیر فعال کردن safe search در حالت‌های عادی ممکن نیست، زیرا DNS توسط اپراتورها یا نهادهای ناظر بر آن‌ها دستکاری شده است. با این حال راه‌هایی برای خاموش کردن safe search وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

    روش غیرفعال کردن safe search گوگل در کامپیوتر

    در اینجا روشی قطعی برای غیرفعال کردن safe search گوگل به شما آموزش می‌دهیم. برای غیرفعال سازی جستجوی ایمن ابتدا مرورگر کروم خود را باز کنید و روی سه نقطه در بالا و سمت راست بزنید.

    در منوی باز شده Setting را انتخاب نمایید و در پنجره باز شده، روی Privacy And Security کلیک کنید. سپس روی Clear Browsing Data بزنید تا یک پنجره برای شما باز شود.

    در تب Advanced گزینه قابل مشاهده در عکس را تیک بزنید و با انتخاب Clear Data، کش مرورگر خود را کاملاً پاک کنید.

    حال دوباره به قسمت Privacy And Security برگردید و این بار Security را انتخاب کنید. در پایین صفحه و قسمت Use Secure DNS، از میان دو گزینه موجود و در قسمت Costum، مطابق عکس از منوی کشویی گزینه Cloudflare را برگزینید.


    حال که این روش غیرفعال کردن safe search را آموزش دیدید، می‌توانید خود آن را امتحان کنید و محدودیت اعمال شده را دور بزنید.

    روش غیرفعال کردن safe search گوگل در گوشی

    اکنون روش غیر فعال کردن safe search در گوشی‌های اندرویدی را به شما آموزش می‌دهیم. برای این کار بعد از اجرای مرورگر Google Chrome، وارد Setting شوید.

    در بخش تنظیمات روی Privacy and Security کلیک کنید و در این قسمت گزینه Use Secire DNS را انتخاب نمایید.

    اکنون با انتخاب گزینه Choose Another Provider، با انتخاب Cloudflare از منوی کشویی حالت جستجوی ایمن را غیر فعال کنید.

    این روش خاموش کردن safe search معمولاً کار می‌کند. در صورت عدم رسیدن به نتیجه مطلوب، می‌توانید با لمس و نگه داشتن انگشت خود روی آیکون نرم‌افزار Chrome، قسمت App info را باز کنید.

    حال به قسمت Storage بروید و Cache و Data را حذف کنید تا سیف سرچ غیر فعال شود.

     

    محمدرضا توکلی
    دوشنبه 7 فروردين 1402 - 22:44
    بازدید : 124

    راهنمای صحیح بنزین زدن

    در این مطلب راهنمای صحیح بنزین زدن را برای شما اماده کردیم ، مجموعه یدک کش اصفهان مقالات آموزشی زیادی دارد که میتوانید با مراجعه به سایت آنها از این مقالات کاربردی استفاده کنید با ما همراه باشید: 

    فقط صبح زود که حرارت زمین هنوز در پایین‌ترین حدّ قرار دارد بنزین بزنید. به خاطر داشته باشید که در تمام پمپ‌ بنزین‌ها مخزن سوخت در زیر زمین قرار دارد. هرچه زمین سردتر باشد، بنزین غلیظ‌تر و متراکم‌تر است و وقتي هوا گرم می‌شود، بنزین منبسط می‌گردد.

     بنابراین، خرید بنزین در بعد از ظهر و حتّی شب که هنوز هوا کاملاً سرد نشده سبب می‌شود که یک لیتر شما واقعاً یک لیتر نباشد. هر درجه حرارت که افزایش یابد، بخارات بیشتری بجای بنزین به شما فروخته می شود و این بخارات هم در نهایت توسط مکنده ها از باک بنزین مکیده شده و به مخزن بنزین جایگاه‌های سوخت بر می گردد و سود زیادی نصیب جایگاه داران می کند. جایگاه‎های سوخت دارای دستگاه جبران حرارت در پمپ‌هایشان نیستند. بر خلاف جایگاه های پمپ بنزین، در پالایشگاه ها دستگاه محاسبه جبران حرارت وجود دارد و هنگام بارگیری دقیقا یک گالن بنزین واقعا یه گالن بنزین است و دستگاه های محاسبه جبران حرارت از محاسبه بخارات بنزین جلوگیری می کند.

    وقتی مشغول بنزین زدن هستید، دستگیره را تا آخر فشار ندهید، دستگيره ها دارای سه درجه هستند: کند، متوسّط و تند. 

     در حالت کُند میزان تبخیر را که در اثر پمپ شدن بنزین حاصل می‌شود به حدّاقلّ می‌رسانید.
    همه شیلنگ‌ها دارای محلّ بازگشت بخار هستند.
    اگر سریع بنزین بزنید،بنزین محاسبه شده توسط شمارشگر، در باک شما تبخیر شده و این بخار مکیده شده و وارد مخزن زیرزمینی می‌شود به طوری که وقتی شما بنزین می‌زنید، در واقع به آن میزان که دستگاه نشان می‌‎دهد بنزین نزده‌اید.

    یکی از مهم‌ترین نکات برای بنزین زدن این است که وقتی باک اتومبیل نصفه است بنزین بزنید. دلیل آن این است که هرچه بنزین بیشتری داخل باک باشد، هوای کمتری فضای خالی آن را اشغال می‎کند.
    بنزین به مراتب سریع‌تر از آنچه که تصوّر می‎کنید تبخیر می‌شود. مخازن ذخیره ی بنزین دارای سقف داخلی شناور هستند. این سقف به عنوان نقطه ی صفر بین بنزین و جوّ عمل می‌کند تا تبخیر را به حدّاقل 

    اگر تانکر بنزین در حال تخلیه به مخزن بنزین باشد و شما هم در جایگاه سوخت باشید، در آن موقع بنزین‌ نزنید. بنزینی که تخلیه می‌شود سبب می‌گردد که بنزین داخل مخزن به هم بخورد و آنچه از آشغال و آلودگی که معمولاً ته‌نشین می‌شود، بالا بیاید و قسمتی از آن نصیب اتومبیل شما شود.

    منبع : امداد خودرو اصفهان

    محمدرضا توکلی
    جمعه 12 اسفند 1401 - 14:33
    بازدید : 101

    راهکار افزایش فالوور اینستاگرام

    شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار جذاب برای تمامی کسب‌وکارهاست که این فرصت را به آنها می‌دهد تا بتوانند خود را تبلیغ کرده و مشتریان خود را جذب کنند. بااین‌وجود فعالیت در این شبکه اجتماعی نیازمند داشتن یک پنل اینستاگرام است که با استفاده از آن شما بتوانید به طیف گسترده‌ای از خدمات مربوط به این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا کنید. پارسی فالوور می‌تواند این پنل را با بالاترین کیفیت و بهترین امکانات و درعین‌حال رایگان در اختیار شما قرار دهد.

    در ادامه قصد داریم کمی بیشتر درباره پنل فالوور این مجموعه صحبت کرده و اطلاعاتی را درباره خدمات آن در اختیار شما قرار دهیم.

    جذب فالوور

    اهمیت جذب فالوور در اینستاگرام

    یکی از معیارهای بسیار مهمی که می‌تواند به رشد و پیشرفت پیج کاری شما در اینستاگرام کمک کند جذب فالوور است. فالوورها نقش کلیدی را در پیج شما ایفا می‌کنند و هرچه شما فالوور بیشتری داشته باشید به شکل بهتری می‌توانید با افراد ارتباط برقرار کرده و مشتریان خود را از این طریق افزایش دهید. پنل پارسی فالوور به شما این اجازه را می‌دهد تا به شکل‌های مختلف بتوانید فالوورهای دلخواه خود را تهیه کنید. در ادامه درباره هریک از انواع روش‌های جذب فالوور با خرید پنل اینستاگرام صحبت خواهیم کرد.

    آشنایی با پنل اینستاگرام

    پنل اینستاگرام چیست؟ شاید در اولین قدم این سوال برای شما نیز به وجود آمده باشد. پنل خدمات اینستاگرام یک پنل بسیار کارآمد و کاربردی است که شما با تهیه کردن آن می‌توانید از طیف گسترده‌ای از خدماتی که در زمینه اینستاگرام به شما داده می‌شود استفاده کنید. شما با خرید این پنل می‌توانید اقدام به تحلیل پیج خود کرده، هر میزان فالوور و لایک که بخواهید را دریافت کنید یا این‌که بسیاری از اقدامات مفید دیگر را برای پیج کاری خود در اینستاگرام انجام دهید.

    خرید پنل اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید مسیر موفقیت در اینستاگرام را با سرعت بالاتری طی کرده و به نتایج مطلوب‌تری نیز دست پیدا کنید.

    جذب فالوور با گارانتی

    شما می‌توانید از مجموعه‌های مختلفی اقدام به خرید فالوور فیک کنید؛ ولی بدون شک داشتن فالوورهای واقعی می‌تواند تاثیر بسیار بهتری را برای کسب‌وکار شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشد. یکی از خدمات ارائه شده در پنل نمایندگی اینستاگرام این است که شما می‌توانید فالوورهای کاملا واقعی را جذب پیج اینستاگرام خود کنید. با استفاده از خدمات پارسی فالوور شما می‌توانید به‌صورت کاملا تضمین شده اقدام به خرید فالوور کنید.

    فالوورهای گارانتی دار در مجموعه ما دارای چندین مزیت مختلف هستند که آشنایی با این مزایا بدون شک می‌تواند برای شما نیز مفید باشد. اولین مزیت این است که با خرید از پنل فالوور اینستاگرام شما می‌توانید مطمئن باشید که فالوورهای خریداری شده در کمترین زمان ممکن وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شوند. این فالوورها دارای ریزش بسیار کمی هستند و به همین علت نیز از نظر هزینه کاملا به‌صرفه هستند. با خرید فالوور می‌توانید مطمئن باشید که تمامی فالوورها کاملا ایرانی هستند.

    با استفاده از سرویس های ما و خرید فالوور فوری شما می‌توانید فالوورهای خریداری شده را به‌صورت آنی و سریع در پیج اینستاگرام خود دریافت کنید.

    انواع فالوور اینستاگرام

    خرید انواع فالوور اینستاگرام

    زمانی که قصد خرید فالوور اینستاگرام را دارید باید دقت داشته باشید که در بهترین پنل خدمات اینستاگرام شما به دو شکل می‌توانید اقدام به خرید فالوورهای موردنیاز خود کنید. اولین روش تهیه فالوورهای درجه‌دو است که برای افزایش تعداد بازدید و البته تعداد فالوورهای کلی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از طرفی شما می‌توانید اقدام به خرید فالوورهای درجه یک اینستاگرام نیز کنید. خرید این فالوورها از سایت پارسی فالوور به شما در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتری کمک شایانی می‌کند.

    بهتر است که برای اینستاگرام خود تلاش کنید تا از ترکیبی از این دو نوع فالوور استفاده کنید تا به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنید. فراموش نکنید که فالوور رایگان نیز می‌تواند یک گزینه دیگر باشد که البته در بیشتر مواقع کاربرد چندانی برای شما نخواهد داشت. این خرید فالوور واقعی و فعال است که می‌تواند به شما کمک کند تا پیج اینستاگرام خود را توسعه داده و به نتیجه دلخواه و مدنظرتان برسانید.

    اگر شما اطلاعاتی با زبان انگلیسی نیز در پیج اینستاگرام خود منتشر کرده‌اید می‌توانید حتی اقدام به خرید فالوور خارجی کرده و مخاطبان خارجی را نیز جذب پیج اینستاگرام خود کنید.

    فالوور واقعی اینستاگرام

    خرید فالوور واقعی اینستاگرام

    یکی از مهم‌ترین خدماتی که در پنل اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌گیرد این است که می‌توانید فالوورهای کاملا واقعی را خریداری کنید. خرید فالوور فعال و واقعی ایرانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید تعامل با پیج اینستاگرام خود را ارتقا داده و خیلی سریع‌تر از زمان معمول پیشرفت کنید. از طرف دیگر خدمات خرید فالوور هدفمند می‌تواند این امکان را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید توجه هوش مصنوعی اینستاگرام را به خود جلب کرده و در نتیجه محتواهای خود را به افراد بیشتری نمایش دهید.

    سرعت بالای تحویل فالوورهای خریداری شده

    یکی از مزایای تهیه پنل فالوور ارزان این است که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن فالوورهای خود را دریافت کنید. از طرفی شما می‌توانید از گزینه خرید فالوور آنی نیز استفاده کنید که فالوورها را به‌صورت آنی وارد پیج شما می‌کند. افزایش فالوور با استفاده از خدمات ارائه شده در پنل فالوور می‌تواند باعث رشد هرچه سریع‌تر کسب‌وکار شما شود.

    قیمت و هزینه خرید فالوور واقعی اینستاگرام

    اگر شما هم به دنبال خرید فالوور ارزان هستید بدون شک استفاده از خدمات سایت پارسی فالوور می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد که پیش روی شما قرار دارد. با خرید پنل اینستاگرام ارزان از این سایت می‌توانید با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت ممکن فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. هزینه خرید فالوور ایرانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به نوع فالوور، زمان تحویل، گارانتی داشتن یا نداشتن و ... اشاره کرد.

    برای دسترسی به لیست قیمت‌های پنل نمایندگی اینستاگرام می‌توانید وارد بخش خدمات در سایت ما شوید.

    خرید لایک اینستاگرام

    پنل افزایش فالوور اینستاگرام به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای پیج کاری شما را در این شبکه اجتماعی پوشش دهد. شما برای این‌که بتوانید نتیجه بهتری را دریافت کنید باید از خدمات خرید لایک نیز استفاده کنید. خرید لایک به این معناست که شما می‌توانید لایک‌های پست‌های اینستاگرامی خود را افزایش دهید. این کار می‌تواند به میزان زیادی روی بهبود نرخ تعامل پیج کاری شما اثرگذار بوده و باعث شود تا هوش مصنوعی اینستاگرام محتواهای شما را به افراد بیشتری نمایش دهد.

    با ثبت نام در پنل اینستاگرام شما می‌توانید از خدمات مجموعه ما در زمینه خرید لایک نیز استفاده کنید.

    خرید لایک ایرانی

    با استفاده از خدمات پنل نمایندگی اینستاگرام شما می‌توانید اقدام به خرید لایک ایرانی کنید. خرید لایک ایرانی به این معناست که کاربران ایرانی پست‌های شما را لایک خواهند کرد. همین عامل نیز باعث می‌شود تا اینستاگرام تشخیص دهد که باید پست‌ها و محتواهای تولید شده توسط شما را به کاربران ایرانی بیشتری نمایش دهد. به‌این‌ترتیب شما با خرید لایک واقعی می‌توانید مشتریان و کاربران خود را نیز افزایش دهید.

    لایک خودکار

    یکی از خدماتی که توسط بهترین پنل خدمات اینستاگرام به شما ارائه می‌شود خدمات در زمینه لایک خودکار است. گاهی اوقات ممکن است شما علاقه‌مند باشید تا به‌محض این‌که پستی را در صفحه خود آپلود می‌کنید توسط کاربران واقعی لایک شود. در چنین شرایطی می‌توانید اقدام به خرید لایک خودکار از مجموعه پارسی فالوور کنید. به‌این‌ترتیب در همان دقایق اولیه منتشر کردن محتوا می‌توانید نرخ تعامل آن را به میزان زیادی افزایش دهید.

    فراموش نکنید که مجموعه پارسی فالوور نمایندگی اینستاگرام در ایران به شمار می‌آید و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بسیار بالاست. به همین علت نیز شما می‌توانید با خیالی راحت از خدمات پنل لایک اینستاگرام آن استفاده کرده و اقدام به خرید لایک کنید.

    خدمات بازدید اینستاگرام

    خدمات بازدید اینستاگرام در سریع‌ترین زمان ممکن

    یکی از بهترین و جذاب‌ترین خدماتی که امروزه توسط مجموعه پارسی فالوور در اختیار شما قرار می‌گیرد خدماتی در زمینه بازدید اینستاگرام است. اکثر افرادی که یک پیج اینستاگرامی دارند معمولا به دنبال این هستند تا بتوانند بازدید پست‌ها و استوری‌های خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهند که این کار به طور مستقیم باعث پیشرفت آنها و جذب فالوور بیشتر می‌شود. با خرید بازدید از این مجموعه شما می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

    نباید فراموش کنید که با خرید ویو اینستاگرام شما خیلی سریع ویوهای مدنظر خود را دریافت خواهید کرد. نکته مهم دیگر این است که خرید ویو پست از طریق پنل نمایندگی اینستاگرام با استفاده از جدیدترین سرورها اعمال می‌شود که سرعت بالایی دارند.

    ارائه کامنت به‌صورت دسته‌بندی شده

    از دیگر خدمات ارائه شده در پنل اینستاگرام این است که شما می‌توانید کامنت‌های موردنظر را برای پست‌های اینستاگرامی خود خریداری کنید. دقت داشته باشید که این کامنت‌ها در دسته‌های مختلف به شما ارائه می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به کامنت‌های ناراحتی، کامنت‌های اموجی و ... اشاره کرد. هریک از این کامنت‌ها دارای قیمت مخصوص به خود هستند که با مراجعه به بخش خدمات در سایت ما می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره لیست قیمت آنها به دست بیاورید.

    خدمات استوری اینستاگرام

    استوری اینستاگرام یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید و آنها را جذب کنید. با استفاده از پنل بازدید اینستاگرام شما می‌توانید بازدید استوری‌های خود را نیز افزایش دهید. افزایش بازدید استوری شما می‌توانید به طور قابل‌توجهی روی میزان بازدید از پیجی که دارید اثرگذار باشد و باعث افزایش طبیعی تعداد فالوورهای شما شود. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از پنل فالوور ما استفاده کرده و اقدام به خرید این پنل با مناسب‌ترین قیمت ممکن کنید.

    خدمات لایک استوری

    لایک استوری اینستاگرام قابلیتی است که در نسخه‌های جدید اینستاگرام به آن اضافه شده است. زمانی که کاربران استوری‌های شما را لایک می‌کنند در واقع این سیگنال را به اینستاگرام می‌دهند که استوری‌های شما را برای افراد بیشتری به نمایش بگذارد. حال زمانی که شما اقدام به خرید لایک استوری می‌کنید می‌توانید به طور مستقیم استوری‌های خود را برای افراد بیشتری به نمایش بگذارید. مجموعه پارسی فالوور امروزه این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید در تعداد بالا لایک استوری خریداری کنید.

    شرکت در نظرسنجی‌های استوری

    عامل بسیار مهم دیگری که می‌تواند روی نرخ تعامل پیج کاری شما در اینستاگرام اثرگذار باشد تعداد افرادی است که در نظرسنجی‌های منتشر شده در استوری‌های اینستاگرام شرکت می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید با ثبت نام در پنل اینستاگرام شما می‌توانید نظر برای نظرسنجی‌های خود خریداری کرده و از این طریق نرخ تعامل را بهبود دهید.

    خدمات آماری و اکسپلور اینستاگرام

    ارائه بهترین خدمات آماری و اکسپلور در اینستاگرام

    در پنل خدمات مجازی اینستاگرام خدمات آماری و اکسپلور اینستاگرام نیز به شما ارائه می‌شود که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سیو پست
    • ایمپرشن پست
    • ریچ+ایمپرشن
    • ارسال پست به اکسپلور
    • به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها
    • و ...

    با مراجعه به بخش خدمات در سایت ما می‌توانید اطلاعات کاملی را درباره هریک از این خدمات و قیمت آنها به دست بیاورید.

    استفاده از خدمات اینستاگرام با کمترین محدودیت

    امروزه خدماتی که در زمینه اینستاگرام ارائه می‌شود دارای محدودیت‌های زیادی است که باعث اذیت‌شدن کاربران می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه خدمات اینستاگرام ارائه شده توسط مجموعه پارسی فالوور کمترین محدودیت را برای شما دارند و به همین علت نیز می‌توانید از این خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • خرید فالوور لایک زن
    • ارزان ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام
    • خرید فالوور واقعی ایرانی
    • خرید فالوور 100 درصد واقعی
    • خرید فالوور واقعی اینستاگرام بدون ریزش
    • خرید فالوور بدون ریزش
    • 10k فالوور ارزان
    • خرید 1m فالوور
    • خرید یک میلیون فالوور
    • خرید 1 میلیون فالوور

    پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این سایت و خدمات آن نهایت استفاده را ببرید.

    هزینه خدمات اینستاگرام

    هزینه خدمات اینستاگرام و عوامل موثر بر آن

    بر اساس نوع خدماتی که شما انتظار دارید که از جمله آنها می‌توان به مواردی مانند خرید بازدید واقعی، خرید لایک ایرانی و ... اشاره کرد هزینه‌ای که باید برای استفاده از این خدمات بپردازید متفاوت خواهد بود. لیست قیمت هریک از این سرویس‌ها و خدمات را می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت ما و مراجعه به بخش خدمات آن مشاهده کنید. از طرف دیگر نباید فراموش کنید که هریک از خدمات ارائه شده در پنل نمایندگی اینستاگرام بر اساس تعداد هستند.

    پس هرچه تعداد خدمات مدنظر شما بیشتر باشد به همان نسبت هزینه نهایی نیز افزایش پیدا می‌کند. امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا وارد حوزه اینستاگرام شده و در این شبکه اجتماعی شروع به فعالیت کرده‌اند. همین عامل نیز باعث شده تا اکثر آنها محدودیت‌های مالی بسیار زیادی را داشته باشند. پارسی فالوور تمام تلاش خود را در سال‌های اخیر به کار برده تا بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات حوزه اینستاگرام را با مناسب‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار دهد.

    محمدرضا توکلی
    سه شنبه 18 بهمن 1401 - 12:50
    بازدید : 119

    آجر نسوز اصفهان و آجر نما اصفهان

    خرید آجر نسوز و آجر نمای استاندارد به طور مستقیم و با قیمت ارزان از آجر پارتاک اصفهان . خرید آجر نسوز از اصفهان ( Buy firebricks in Isfahan ) به علت وجود کارخانه های با سابقه در این استان یک روش  اقتصادی و به صرفه خواهد بود. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت https://www.partakbrick.ir از امکان خرید حضوری و سفارش اینترنتی از سراسر نقاط  در داخل و خارج ایران استفاده کنید و اقدام به ثبت سفارش و خرید آجر مورد نیاز خود نمائید.

    دفتر مرکزی آجر پارتاک  در اصفهان واقع شده است و این واحد افتخار دارد با تکیه بر تجارب و سوابق چندین ساله مدیران خود  بسیاری از نیاز های حوزه صنعت ساختمان را با تولید و عرضه انواع آجر های با کیفیت ومتنوع ، بر طرف نمایید. آجر پارتاک با بهره گیری از نیرو های مجرب، همواره در پی کسب رضایت مشتریان خود بوده است.

    برخی از محصولات آجر پارتاک به شرح زیر است :

    نوع اولانواع آجر نسوز ساده شامل :

    نوع دومانواع آجر نسوز دکوراتیو شامل :

    محمدرضا توکلی
    جمعه 23 دی 1401 - 3:17
    بازدید : 130

    خرید سیسیکم

     

    شبکه‌های ماهواره‌ای زیادی در جهان وجود دارند که برخی از آن‌ها پولی بوده و مستلزم پرداخت هزینه برای استفاده هستند. به منظور استفاده از کانال‌های پولی، شما نیاز به یک سیسیکم دارید تا بتوانید از طریق آن شبکه‌های پولی را بر روی رسیور خود دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مزیت‌ها و راهنمایی خرید سیسیکم را مورد بررسی قرار دهیم.  

    نحوه عملکرد و استفاده از سیسیکم:

    استفاده از سی سی کم کار بسیار راحتی است و پیچیدگی خاصی ندارد. فقط کافیست آن را خریداری کنید و طبق آموزشی که به شما داده خواهد شد، اطلاعات مربوط به آن را در رسیور خود وارد کنید. در نتیجه از این پس می‌توانید توسط دیش ماهواره‌ای خود تمام شبکه‌های پولی ماهواره را به صورت رایگان بر روی رسیور خود دریافت کنید.  

     

    مزیت‌های خرید سیسیکم:

    تمام خرید سی سی کم بر روی سرور‌های قوی و پر سرعت داخل و خارج قرار دارند و شما به ندرت با قطعی و کندی در هنگام دریافت شبکه‌های پولی روبرو خواهید شد. در نتیجه می‌توانید بدون بروز اختلال و نویز از تماشای شبکه‌های مختلف نهایت لذت را ببرید.  
    یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید سیسیکم قابلیت به روز‌رسانی آن است. در نتیجه هر چند وقت یکبار سیسیکم رسیور شما آپدیت می‌شود و تعدادی شبکه پولی جدید به گیرنده شما اضافه خواهند شد.  
    با اکانت سیسیکم می‌توانید تمام شبکه‌های ورزشی، شبکه‌های علمی و آموزشی، شبکه‌های مستند راز بقا، شبکه‌های کشتی کج، شبکه‌های مسابقه اتومبیل رانی و شبکه‌های مربوط به فیلم و سریال‌های روز دنیا در ژانر‌های مختلف را با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین اختلالی دریافت کرده و به تماشای آن‌ها بنشینید.  

    سیسیکم را ارزان و معتبر از ما بخرید:

    در صورتی که قصد خرید اکانت سیسیکم را دارید، می‌توانید به صورت و تضمین شده و با مناسب‌ترین قیمت آن را از بخش فروشگاه خریداری نمایید. تمام آموزش‌ها همراه اکانت در اختیار شما قرار می‌گیرند.  
     مجموعه ما با سابقه هزاران فروش سیسیکم و دیگر اکانت‌ها، تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه دهد. 

    محمدرضا توکلی
    جمعه 16 دی 1401 - 21:52
    بازدید : 729
    برچسب‌ها : خرید سیسیکم,

    ماه چت

    محمدرضا توکلی
    سه شنبه 6 دی 1401 - 13:51
    بازدید : 119
    برچسب‌ها : ماه چت,

    مقررات تشکیل و ثبت شرکت­های سهامی

    سهام شرکت های سهامی

    طبق مواد ۱ و ۲ قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت، شرکت سهامی، شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم ‌شده و مسئولیت صاحبان سهام، محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.  و این‌ گونه شرکت‌ها، شرکت بازرگانی محسوب می‌شوند ولو این ‌که موضوع عملیات آن امور بازرگانی نباشد. شرکت­های سهامی به دو دسته تقسیم می‌شوند شرکت­های سهامی عام و شرکت­های سهامی خاص.

    در این فصل به مراحل تأسیس، مقررات و نحوه ثبت این دو نوع شرکت خواهیم پرداخت، نخست شرکت سهامی عام:

    تعریف شرکت سهامی عام

    طبق تعریفی که در ماده ۴ قانون تجارت از شرکت سهامی عام ارائه گردیده، شرکت سهامی عام، نوعی از شرکت‌های سهامی است که قسمتی از سرمایۀ آن از طریق فروش سهام به ‌غیر مؤسسان (مردم) تأمین شود. سهام شرکت‌های سهامی عام در بورس اوراق بهادار دادوستد می‌شود. در واقع عمده تفاوت شرکت سهامی عام با شرکت سهامی خاص در این است که در شرکت سهامی عام برخلاف شرکت سهامی خاص که تمام سرمایه آن‌ از طرف سهامداران تأمین می‌شود، قسمتی از سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تأمین می‌شود.

    سازمان‌های بورس در بسیاری از کشورها معمولاً شرکت­هایی را می‌پذیرند که دارای سرمایه و اعتبار بسیار قوی باشند. مؤسسان این ‌گونه شرکت‌ها قسمتی از سرمایه شرکت را از طریق فروش سهام به عموم مردم تأمین می‌کنند. در این نوع شرکت‌ها، صاحبان سهام می‌توانند سهام خود را در بورس فروخته و در واقع مالکیت خود را به دیگران منتقل کنند. در شرکت سهامی عام نقل ‌و انتقال سهام آسان است و منوط به رضایت سایر سهامداران نمی‌باشد.

     

    تعداد سهامداران در شرکت سهامی عام 

    تعداد شرکا در شرکت سهامی عام بسیار زیادتر از سایر انواع دیگر شرکت­های تجاری است، شرکت‌های سهامی عام معمولاً برای فعالیت‌های بزرگ اقتصادی و احداث صنایع سنگین مثل ذوب ‌آهن، خودروسازی و انجام امور مهم از قبیل تأسیس بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، استخراج معادن بزرگ و تجارت با کشورهای خارجی و غیره که با سرمایه‌های فردی کوچک امکان‌پذیر نمی‌باشد تشکیل می‌شوند، اکثر شرکت‌های بزرگ دولتی نیز در ایران در قالب شرکت‌های سهامی عام فعالیت می‌کنند.

    مقاله ارکان اداره شرکت­ های سهامی پیشنهاد می شود مطالعه فرمایید.

    شرایط لازم برای تأسیس و ثبت شرکت سهامی عام

    الف) طبق ماده ۵ ل. ا. قانون تجارت در موقع تأسیس، سرمایه شرکت‌های سهامی عام از پنج میلیون ریال نباید کمتر باشد. در صورتی ‌که سرمایه شرکت، بعد از تأسیس به هر علت از حداقل مذکور در این ماده کمتر شود باید ظرف یکسال نسبت ‌به افزایش سرمایه تا میزان حداقل مقرر اقدام به عمل آید یا شرکت به نوع دیگری از انواع شرکت­های مذکور در قانون تجارت تغییر شکل یابد وگرنه هر ذی‌نفع می‌تواند انحلال آن را از دیدگاه صلاحیت‌دار درخواست کند.

    هرگاه قبل از صدور رأی قطعی، موجب درخواست انحلال، منتفی گردد دادگاه رسیدگی را موقوف خواهد نمود.

    ب) طبق ماده ۶ ل. ا. قانون تجارت، برای تأسیس شرکت­های سهامی عام، مؤسسین باید اقلاً بیست درصد سرمایه شرکت را خود تعهد کرده و لااقل سی و پنج درصد مبلغ تعهد شده را در حسابی به نام شرکت در شرف تأسیس، نزد یکی از بانک‌ها سپرده، اظهارنامه‌ای به ضمیمه طرح اساسنامه شرکت و طرح اعلامیه پذیره ‌نویسی سهام که به امضای کلیه مؤسسین رسیده باشد در تهران به اداره ثبت شرکت‌ها و در شهرستان‌ها به دایره ثبت شرکت‌ها و در نقاطی که دایره ثبت شرکت‌ها وجود ندارد به اداره ثبت اسناد و املاک محل تسلیم و رسید دریافت کنند.

    مقاله جامع  راهنمای جامع و شرایط ثبت شرکت های تجاری پیشنهاد می شود که مطالعه فرمایید.

    سهام تعهد شده در شرکت های سهامی

    هرگاه قسمتی از تعهد مؤسسین به ‌صورت غیر نقدی باشد. باید عین آن یا مدارک مالکیت آن را در همان بانکی که برای پرداخت مبلغ نقدی حساب باز شده ‌است تودیع و گواهی بانک را به ضمیمه اظهارنامه و ضمایم آن به مرجع ثبت شرکت‌ها تسلیم نمایند.

     در شرکت­های سهامی عام تعداد شرکا نباید از پنج نفر کمتر باشد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به شماره 09189414281  تماس حاصل فرمایید.

    محمدرضا توکلی
    دوشنبه 30 آبان 1401 - 12:52
    بازدید : 150

    5 نکاتی در مورد تور مشهد امروز می توانید استفاده کنید

    قطارهای سالنی، کوپه‌های جداگانه ندارند و در هر واگن تعدادی صندلی پشت سر هم وجود دارد (شبیه سالن‌های اتوبوس و هواپیما).

    مگر می توان با تور مشهد راهی شهر بهشت شد ولی از سوغاتی های مختلف مشهد غافل ماند. مسلما بازارهای مشهد دومین مکان محبوب افراد پس از زیارت امام مهربانی خواهد بود.

    تورهای مشهد شامل دو نوع انفرادی و گروهی می‌شود. اینکه همراه گروه باشید یا به صورت انفرادی سفر کنید انتخاب شماست. به عبارتی دیگر، همه تورهای مشهد به این صورت نیستند که شما مجبور باشید همراه گروه جابه‌جا شوید.

    شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت و رزرو هتل و خدمات تور ... تور ویژه سفرمی

    هرچند جمعیت زنان چادری در این شهر بسیار بیشتر است اما روسری و مانتو و شلوار همچنان رکن اصلی حجاب برای بانوان در این شهر است. تابستان ها در شهر مشهد بهتر است لباسهای نخی و آزاد به تن داشته باشید دمای هوای تابستان در این شهر کلافه کننده می باشد.

    تور لحظه آخری مشهد هتل حیات شرق واقع در خیابان نواب صفوی:

    تور لحظه آخری مشهد به تورهای نسبت داده می شود که هنوز تکمیل ظرفیت (صندلی هواپیما و اتاق هتل) نشده اند و به دلیل جلوگیری از ضرر، با قیمتی پاییت تر از نرخ مصوب ارائه می شوند.

    تور مشهد با قطار بسیار محبوب است، می‌دانید چرا؟ تور مشهد با قطار علاوه بر اینکه هزینه کمتری نسبت به پرواز دارد، بسیار هم هیجان‌انگیز است. در حال حاضر متنوع‌ترین قطارها در خط ریلی مشهد تهران فعالیت می‌کنند و این تنوع به حدی است که برای انتخاب گیج می‌شوید.

    اما در عین حال برخی دیگر که نمی‌توانند خستگی سفر زمینی را تحمل کنند، سفر هوایی را ترجیح می‌دهند. به هر صورت حق انتخاب با شماست، این شما هستید که سفر به مشهد با قیمت عالی انتخاب می‌کنید به چه طریقی خودتان را به مشهد مقدس برسانید.  

     تور مشهد ارزان قیمت با قطار گزینه ای دیگر برای سفر است که می توانید راهی مشهد شوید. در انتخاب چنین مواردی این قطار ها به شما پیشنهاد می شود.

    حرم امام رضا(ع) طی سال‌های اخیر گسترش چشم‌گیری پیدا کرده و تبدیل به یک پناهگاه امن برای شیعیان و عاشقان این حضرت شده است. شما می‌توانید ساعت‌ها در حرم این حضرت حضور داشته باشید و از فضای معنوی آن لذت ببرید. 

    در سایت عضو نیستید؟! ثبت نام کنید فراموشی رمز عبور 

    پاسخ به این سوالات سبب می‌شود کیفیت بهتری از سفر را تجربه کنیم. بنابراین در این متن می‌خواهیم از تمام جزئیات تور مشهد بگوییم که اگر در حال تصمیم‌گیری برای یک سفر مناسب هستید، بهترین تصمیم را بگیرید.

    شاید ترجیح دهید در برجی بلند به سینما بروید و در رستوران ها و کافی شاپ بام و بالکن یک نوشیدنی مل کند و غذایی شیک و خوشمزه لذت ببرید.

    محمدرضا توکلی
    دوشنبه 18 مهر 1401 - 10:44
    بازدید : 158

    مهمترین نکات در ثبت تغییرات شرکت ها

     

    درنوشته مهمترین نکات در ثبت تغییرات شرکت ها به نکات مهم در تغییرات شرکت ها برای شما عزیزان کارفرما شرح داده ایم. در صورتیکه نیاز به مشاره رایگان دارید. به شماره 09189414281 تماس حاصل فرمایید.

    تغییرات شرکت از راه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده

    در مجمع عمومی فوق العاده اعضایی می توانند شرکت نمایند که حداقل یک سهم در شرکت داشته باشند. در این مجامع به بررسی مسائلی همانند تغییر در سرمایه شرکت اعم از کاهش یا افزایش آن، تغییر در مواد اساسنامه و نیز انحلال شرکت پرداخته می شود.

    زمانی که اکثریت دو سوم آراء با تغییرات موافق باشند، امکان اعمال تغییرات وجود خواهد دارد. از طریق این مجمع می توان برای ثبت تغییرات شرکت اقدام نمود.

     

    اهداف مجامع عمومی عادی

    از جمله اهداف مجمع عمومی عادی می توان موارد زیر را ذکر کرد:

    مشخص کردن اهداف و خط مشی شرکت و در واقع تصمیم گیری در خصوص تمامی امور شرکت

    تعیین اعضای هیات مدیره و سمت افراد

    تعیین بازرسین و شرح وظایف آنها مطابق با اصول ذکر شده در اساسنامه مصوب شرکت

    تصویب و بررسی ترازنامه و حساب سود و زیان سالانه شرکت و اطلاع به اعضاء و سهامداران

    تقسیم سود و منافع حاصله از شرکت بین سهامداران

    تصمیم گیری در خصوص روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی روزنامه تغییرات  در آن انتشار می یابد.

    مجمع عمومی فوق العاده:

    هر تصمیمی که در مواقع فوق العاده و خاص گرفته شود بر عهده مجمع عمومی فوق العاده است. در واقع تصمیماتی که در خارج از موضوعات عادی شرکت است توسط مجمع عمومی فوق العاده به تغییر داده می شود. 

    از جمله تعدادی از وظایف مجمع عمومی فوق العاده موارد ذیل اشاره کرد:

    تغییر اسم شرکت، تغییر آدرس فعالیت شرکت، انحلال شرکت قبل از مدت زمان مشخص شده، افزایش یا کاهش میزان سرمایه شرکت، عرضه اوراق قرضه برای شرکت های سهامی، تغییرات در اساسنامه شرکت، تغییر در موضوع فعالیت شرکت و ....

    وظایف هیات مدیره شرکت:

    هیئت مدیره مسئولیت رسیدگی به فعالیت های اجرایی و عملکرد شرکت را عهده دار است.

    از جمله وظایف هیات مدیره شرکت به شرح ذیل می توان نام برد:

    انتخاب مدیرعامل، بررسی عملکرد مدیرعامل، رسیدگی به گزارشات بازرسان، بررسی شکایات، تعیین حسابرس و بررسی فعالیتهای حسابرسی در بازه زمانی مختلف، مشارکت داشتن در شرایط های حساس مالی و مدیریت بحران و ....

    چه نوع تغییراتی در شرکت الزامی است؟

    •           ایجاد تغییر در اساسنامه شرکت

    •           تمدید مدت فعالیت شرکت

    •           ثبت انحلال شرکت در هر شرایطی

    •           ثبت نقل و انتقال سهام و خروج و ورود اعضای شرکت

    •           ثبت تغییرات مربوط به اسم شرکت

    •           ثبت هر نوع تغییرات مربوط به مدیران شرکت

    برای اینکه مراحل ثبت تغییرات شرکت را براحتی بگذرانید. و تغییرات شرکت شما در کمترین زمان به ثبت برسد. این مراحل و تنظیم صورتجلسات " ثبت تغییرات شرکت " را با تیم تک نیک ثبت تمحول کنید. تا با خیال آسوده همراه با متخصصان ما علاوه بر مشاوره رایگان تغییرات شرکت به سرانجام برسد.

     

    نحوه ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

    در صورتیکه تغییراتی در شرکت داشته باشید باید اعضای هیات مدیره شرکت ابتدا اعضا هیات مدیره درخواست برگزاری جلسه را اعلام کنند. و پس از آمادگی اعضا در زمان مشخصی که به توافق برسند. شرکت موقعی را برای برگزاری مجمع هماهنگ مشخص می نمایند. و باید صاحبان سرمایه در زمان مشخص شده در جلسه حضور داشته باشند.

    نکته اینکه در مورد حد نصاب قانونی جلسه برگزار شده این است، جلسه درصورتی که به حضور کلیه صاحبان سرمایه برگزار شود جلسه به رسمیت شناخته خواهد شد. و درصورتی که جلسه با حضور اکثریت اعضا و یا نمایندگان آنها برگزار شود، احتیاج به تشرفات آگهی دعوت دارد.

    پس از حضور صاحبان سرمایه تصمیم گرفته شده را به همه صاحبان سهام شرکت اعلام می نمایند. و موضوع تغییرات را در صورتجلسه ای تنظیم نموده و مورد تائید قرار خواهد گرفت.

     

    هزینه های لازم برای ثبت تغییرات شرکت به چه میزان است؟

    تعرفه ثبت تغییرات شرکت به چندین عامل و شرایط بستگی دارد. که در ذیل به اختصار گفته شده است:

    اولین مورد به نوع تغییراتی که در شرکت قصد آن را دارید. مشخص کننده تعداد صورتجلسات مورد نیاز جهت تنظیم و ثبت سامانه ثبت شرکت ها را دارد. 

     

    تعرفه انتشار آگهی در روزنامه رسمی کشور

    قیمت حق الوکاله که به وکیل پرداخت می شود.(در صورتیکه ارسال مدارک بهاداره پست و امضای دفتر اداره ثبت اسناد را به وکیل بسپارید.)

    در صورتی که بخواهید تمام مراحل ثبت تغییرات را به تیم تک نیک ثبت بدهید. لازم است که هزینه وکیل را هم پرداخت نمایید. تیم تک نیک ثبت در کمترین زمان ممکن و انجام فعالیت ثبت تغییرات شرکت با کمترین هزینه برای شما عزیزان کارفرما به سرانجام خواهد رساند. در صورتیکه نیاز به مشاوره رایگان دارید. به شماره 09189414281 تماس حاصل فرمایید. 

     

    محمدرضا توکلی
    دوشنبه 21 شهريور 1401 - 10:45
    بازدید : 217

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 23
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه